L sesja Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
w czwartek 20 września 2018 r. o godz.16:00 w sali sesyjnej Rady,
w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się L sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XLIX sesji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
9. Informacja na temat formowania jednostek Wojsk Obrony Terytorialnej w Wielkopolsce ze szczególnym uwzględnieniem regionu leszczyńskiego.
10. Wręczenie aktów nadania stypendium na rok szkolny 2018/2019 dla uczniów Gminy Śmigiel.
11. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2018,
2) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2018 -2027,
3) w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/370/18 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 30 sierpnia 2018 r. w sprawie zasad udzielania spółkom wodnym dotacji celowej z budżetu Gminy Śmigiel oraz trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu ich rozliczania,
4) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/169/16 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 25 sierpnia2016 r, w sprawie wysokości i zasad ustalenia i rozliczania dotacji celowych dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Gminy Śmigiel,
5) w sprawie ustalenia wysokości podatku od nieruchomości na terenie Gminy Śmigiel na rok 2019,
6) w sprawie obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej w Gminie Śmigiel,
7) w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Śmigiel.
12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
13. Odpowiedzi na zapytania
14. Wolne głosy i wnioski.
15. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski