XXIX sesja Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
W czwartek 23 lutego 2017 r. o godz.16:00 w sali sesyjnej Rady,
w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się XXIX sesja Rady Miejskiej Śmigla.
Porządek sesji:
- Otwarcie sesji.
- Przedstawienie porządku sesji.
- Przyjęcie protokołu z XXVIII sesji Rady.
- Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
- Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
- Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
- Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2017,
2) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż czterech lokali wchodzących w skład nieruchomości położonej w Śmiglu przy ulicy Podgórnej 4,
3) w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/201/12 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 26 września 2012 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Śmigiel w latach 2012-2017,
4) w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Śmigiel w obrębie wsi Nietążkowo,
5) w sprawie określenia kryteriów stosowanych w postępowaniu rekrutacyjnym dla kandydatów spoza obwodu szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Śmigiel,
6) w sprawie określenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego prowadzonego do publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Śmigiel.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania
- Wolne głosy i wnioski.
- Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski