Burmistrz Śmigla ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. ochrony środowiska
BURMISTRZ ŚMIGLA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko ds. ochrony środowiska
w Wydziale Spraw Obywatelskich, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
- I. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. ochrony środowiska
- II. Wymagania niezbędne:
- ● posiadanie wykształcenia wyższego;
- ● posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
- ● posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na
określonym stanowisku;
- ● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- ● posiadanie nieposzlakowanej opinii;
- ● udokumentowanie co najmniej dwuletniego stażu pracy;
- ● znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie gminnym, finansach publicznych, ustawa prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie przyrody, ustawa o lasach, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawa o ochronie zwierząt, kodeksu postępowania administracyjnego.
III. Wymagania dodatkowe:
● umiejętność planowania i organizacji pracy;
● samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność
i umiejętność pracy w zespole;
● znajomość języka obcego;
● prawo jazdy kat. B;
● odporność na stres.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku.
2) Prowadzenie postępowań w zakresie wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów.
3) Prowadzenie spraw związanych ze skutkami klęsk żywiołowych (susza, wymarznięcia, podtopienia
i in.).
4) Nakładanie kar za zniszczenie, usuwanie, niewłaściwą pielęgnację terenów zieleni, drzew,
krzewów.
5) Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki łowieckiej.
6) Ustalanie planów zalesień i zadrzewień oraz organizowanie ich realizacji.
7) Współdziałanie ze służbami inwestycyjnymi w zakresie planowania i realizacji inwestycji
technicznych i produkcyjnych w rolnictwie.
8) Ustanawianie form ochrony przyrody.
9) Prowadzenie spraw związanych z ochroną wód i gospodarowaniem wodami.
10) Ochrona zwierząt gospodarskich i domowych.
11) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji administracyjnych i innych dokumentów
związanych z realizacją przydzielonych zadań.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat
VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy ,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
5) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające zdolność kandydata
do wykonywania obowiązków wynikających z przeprowadzanego
postępowania rekrutacyjnego (po rozpatrzeniu naboru),
6) oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- stwierdzające posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19 lutego 2016 roku w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko
ds. ochrony środowiska- nie otwierać ”:
a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 518-01-39
IX. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
2) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
(www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla.
3) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem poczty.
Śmigiel, dnia 1 lutego 2016 r.
Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak