fb Wirtualny spacer
14 marca 2016

Burmistrz Śmigla ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. obsługi sekretariatu burmistrza

BURMISTRZ ŚMIGLA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu burmistrza
w Wydziale Organizacyjnym


Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
I. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. obsługi sekretariatu burmistrza
II. Wymagania niezbędne:
● posiadanie obywatelstwa polskiego;
● wykształcenie min. średnie;
● co najmniej trzyletni staż pracy;
● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
● dobra znajomość obsługi komputera;
● praktyczna znajomość pakietu MS Office;
● wysoka kultura osobista;
● umiejętność organizacji pracy i samodzielność;
● odporność na stres;
● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
● znajomość przepisów w zakresie:
a) ustawy o samorządzie gminnym
b) kodeks postępowania administracyjnego.
III. Wymagania dodatkowe:
● preferowany staż pracy na ww. lub podobnym stanowisku;
● umiejętność pracy w zespole;
● komunikatywność.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku.
2) Odpowiedzialność za funkcjonowanie sekretariatu.
3) Wsparcie pracy Burmistrza i Zastępcy Burmistrza (redakcja i archiwizowanie dokumentów).
4) Prowadzenie kalendarza spotkań.
5) Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
6) Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między wydziałami.
7) Organizacja podróży służbowych Burmistrza.
8) Obsługa spotkań organizowanych przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza.
9) Prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Burmistrza.
10) Przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Urzędu Miejskiego.
11) Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
12) Organizowanie i nadzór nad przyjmowaniem skarg i wniosków przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat
VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy ,
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
5) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające zdolność kandydata
do wykonywania obowiązków wynikających z przeprowadzanego
postępowania rekrutacyjnego (po rozpatrzeniu naboru),
6) oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do
czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione
umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności,
ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29 marca 2016 roku w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko
ds. obsługi sekretariatu Burmistrza - nie otwierać ”:
a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 518-01-39
IX. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
2) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji
Publicznej (www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
Urzędu Miejskiego Śmigla.
3) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone
za pośrednictwem poczty.
Śmigiel, dnia 14 marca 2016r.
                                                                    Burmistrz Śmigla
                                                            /-/ Małgorzata Adamczak

Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Trasy Rowerowe Gminy Śmigiel Ciepłe Mieszkanie Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych