Ogłoszenie Burmistrza Śmigla w sprawie rozpoczęcia konsultacji z organizacjami pozarządowymi
BURMISTRZ ŚMIGLA
zaprasza
wszystkie zainteresowane organizacje pozarządowe
do wzięcia udziału w konsultacjach
„PROJEKTU PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY ŚMIGIEL
Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2017”
Konsultacje trwają od 7 do 22 listopada 2016 roku.
Treść do projektu zmiany programu można pobrać poniżej oraz jest dostępna bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla przy pl. Wojska Polskiego 6 w pok. nr 21 na I piętrze.
Opinie do projektu programu współpracy na 2017 rok należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 22 listopada 2016 roku na:
· adres poczty elektronicznej mmajer@smigiel.pl
· numer faksu 65 518-98-23,
· adres siedziby Urzędu Miejskiego Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak