Zaproszenie na turniej piłkarski
REGULAMIN
TURNIEJU PIŁKARSKIEGO MĘŻCZYZN NIEZRZESZONYCH
O PUCHAR PRZEWODNICZĄCEGO RADY MIEJSKIEJ ŚMIGLA
SMIGIEL 28.08.2011
I Termin i miejsce:
1. 28 sierpnia 2011 (niedziela) boisko w Starym Bojanowie godz. 1200
2. Odprawa kapitanów drużyn godz. 1145
II Zgłoszenia:
1. Organizator przyjmie zgłoszenia od poniedziałku dnia 8 sierpnia 2011 od godziny 800 do środy 21 sierpnia 2011, w ilości sześciu drużyn maksymalnie ( decyduje kolejność zgłoszeń). Miejsce kierowania zgłoszeń: Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu, ul. Kościuszki 20 ( tel. / fax. 065-5189334 ).
2. Prawo startu w drużynie mają tylko te osoby, które zostały wpisane na listę startową do momentu otwarcia imprezy.
3. Za osobę nie zrzeszoną uważa się taką, która nie posiada aktualnej karty zawodniczej w piłkarskim związku OZPN.
II Wpisowe:
Wpisowe wynosi 60 zł od drużyny (za 6 osób). Jeżeli drużyna będzie miała więcej jak 6 osób, wtedy musi dopłacić za każdego następnego zawodnika po 10 zł. Wpisowe należy wpłacić u organizatora do dnia 22 sierpnia 2011. Drużyna, która nie dokona wpłaty w wyznaczonym terminie, nie będzie mogła wziąć udziału w turnieju. Drużynie, która dokona wpłaty a nie stawi się na turniej nie przysługuje prawo zwrotu wpłaconej kwoty.
III Organizator zapewnia:
1. Wszystkim drużynom biorącym udział w turnieju zapewniamy
a) wodę mineralną 1,5l.
b) drużyna zwycięska puchar i dyplom
c) pozostałe drużyny statuetki i dyplomy
d) dla najlepszego zawodnika turnieju statuetka,
e) kiełbasę z pieczywem i herbatą oraz placek z kawą,
IV Szczegóły dotyczące turnieju:
-
Drużyna składa się minimum z 6 zawodników, a maksimum 10 zawodników. Na boisku w trakcie meczu drużynę reprezentuje 5 zawodników w polu + bramkarz. Zawodnicy zmieniają się systemem hokejowym (w strefie zmian) za zgodą sędziego.
-
Obowiązuje obuwie lekkie, tj. trampki, adidasy, względnie tzw. zimówki
-
Nie obowiązuje przepis o pozycji „spalonej”
-
Rzuty karne wykonujemy z linii pola karnego.
-
W rozgrywkach obowiązywał będzie niniejszy regulamin a kwestie sporne rozstrzygać będzie komisja w 3-osobowym składzie (2 sędziów oraz organizator), po zakończonym meczu kwestie sporne zgłaszać może tylko opiekun drużyny.
-
Mecz będzie trwał 2 x 13 min – z przerwą 2 minutową,
-
System rozgrywania turnieju, przy ilości startujących sześciu drużyn:
drużyny grają systemem każdy z każdym w eliminacjach grupowych (losowanie przed turniejem o godz. 1145)
Finał „C” o miejsca V – VI grają drużyny, które zajęły 3 miejsca w eliminacjach grupowych.
Finał „B” o miejsca III – IV grają drużyny, które zajęły 2 miejsca w eliminacjach grupowych.
Finał „A” o miejsca I – II grają drużyny, które zajęły 1 miejsca w eliminacjach grupowych.
-
Kary dyscyplinarne
od 2 do 10 minut oraz wykluczenie z meczu (powyższe kary dotyczą tylko danego meczu)
-
System punktacji:
- wygrany mecz 3 pkt
- remis 1 pkt
- przegrany mecz – 0 pkt
10. W przypadku nie rozstrzygnięcia meczu finałowego, w regulaminowym czasie gry
- rzuty karne seria po 5 rzutów, jeżeli to nie da rozstrzygnięcia to rzuty karne do skutku.
11. O miejscu końcowym w eliminacjach decyduje kolejno:
Ø suma zdobytych punktów dużych,
Ø suma zdobytych bramek,
Ø plusowa różnica bramek,
Ø wynik meczu pomiędzy zainteresowanymi drużynami,
Ø seria rzutów karnych ( po 3 rzuty)
Ø rzuty karne pojedyncze ( do skutku),
12. W trakcie turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych. Drużyna, która w swoim składzie będzie miała osobę pod
wpływem alkoholu, zostanie zdyskwalifikowana. Jednocześnie nie będzie zapraszana na turnieje organizowane przez OKFiR Śmigiel
12. Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do organizatora turnieju.
Organizator
_______________