V sesjka Rady Miejskiej Śmigla
ZAWIADOMIENIE
w czwartek 24 lutego 2011 r. o godz. 16.00
w sali sesyjnej Rady,
w Urzędzie Miejskim Śmigla,
odbędzie się V sesja Rady Miejskiej Śmigla.
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z IV sesji Rady Miejskiej Śmigla.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Powiatu Kościańskiego za rok
2010.
8. Sprawozdanie z pracy Komisji Rady Miejskiej Śmigla:
- Rewizyjnej,
- Finansowo – Gospodarczej,
- Spraw Społecznych,
- Planowania i Rozwoju,
- Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska.
9. Zapytania radnych i sołtysów.
10. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie uchwalenia Regulaminu udzielania pomocy finansowej ze środków budżetu Gminy Śmigiel osobom fizycznym na realizację przedsięwzięć polegających na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków,
2) w sprawie uchwalenia Regulaminu udzielania pomocy finansowej ze środków budżetu Gminy Śmigiel osobom fizycznym na realizację przedsięwzięć polegających na usuwaniu odpadów powstałych przy likwidacji azbestu z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gminy Śmigiel,
3) zmian w budżecie Gminy Śmigiel na rok 2011,
4) powołania Komisji doraźnej.
11.Odpowiedzi na zapytania.
12.Wolne głosy i wnioski.
13.Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski