fb Wirtualny spacer
2006-01-18

Remont Domu Wiejskiego w Starym Bojanowie wraz z wyposażeniem oraz urządzeniem parkingu i placu zaba

.

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane             x

Dostawy                               

Usługi                                     

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych

Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________

SEKCJA I:   Zamawiający

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

Nazwa

Gmina Śmigiel

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Blandyna Pella

 

Adres

Pl. Wojska Polskiego 6

 

Kod pocztowy

64 - 030

Miejscowość

Śmigiel

 

Województwo

wielkopolskie

Telefon

(065) 5180 003

 

Faks

(065) 5189 823

Poczta elektroniczna (e-mail)

budsmigiel@poczta.onet.pl

 

Adres internetowy (URL)

www.smigiel.pl

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1  x                          Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych  warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1  x                           Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1  x                             Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Remont Domu Wiejskiego w Starym Bojanowie wraz z wyposażeniem oraz urządzeniem parkingu i placu zabaw dla dzieci

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Projekt obejmuje remont obiektu Domu Wiejskiego, budowę parkingu, budowę placu zabaw, zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz zakup wyposażenia do świetlicy.

 

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych,  usług lub miejsce dostaw

         Stare Bojanowo  ul. Główna 34a

II.1.5) Nomenklatura

 

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

Główny przedmiot

45.21.20.00-6

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.11.10.00-8

45.22.33.00-9

45.11.27.23-9

36.10.00.00-2

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej 

NIE   x       TAK    

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE   x       TAK   

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem  wszystkich części i  opcji, o ile dotyczy)

Zakres zamówienia obejmuje:

1. W budynku Domu Wiejskiego: roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne , ocieplenie stropodachu o powierzchni  703,25 m², wymianę stolarki okiennej – 53 szt. oraz drzwiowej – 6 szt., odnowienie elewacji budynku –   991,98 m², wymianę grzejników c.o.;  2. Budowę parkingu ;  3. Budowę placu zabaw;   4. Zagospodarowanie terenu wokół budynku;  5. Zakup wyposażenia do świetlicy (stoły – 20 szt., krzesła – 80 szt.)

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach  5  i/ lub w dniach   (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub:       Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia //    

                                              (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium

5 000,-

III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy  oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.)  Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 30 % ceny zadania, 2) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie osiągnęli obroty w robotach budowlanych w wysokości minimum po 1 mln zł rocznie, 3)  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł., 4) dysponują minimum jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, 6) wniosą wadium w wymaganej formie i w obowiązującym terminie, 7) udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.

Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona przez Komisję Przetargową wg zasady spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony           x                                          

Przetarg ograniczony                                                          

Negocjacje z ogłoszeniem        

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia  (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia  w spisie BZP

Nr poz.   z // (dd/mm/rrrr)

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba                      lub:               Minimum    /   Maksimum   

IV.2) Kryteria oceny ofert

     A)   X Najniższa cena   

       lub

     B)     Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:

1.       __________________________________________________ - ____ %

2.       __________________________________________________ - ____ %

3.        __________________________________________________ - ____ %

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do            13/03/2006

Cena (o ile dotyczy)         56,-

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się  tryb przetargu nieograniczonego,  ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

13/03/2006     

Godzina  10:00

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do   //  (dd/mm/rrrr)     lub     miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data   13/03/2006                                           Godzina  10:30

Miejsce  Śmigiel, Pl. Wojska Polskiego 6, pokój nr 14

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE          TAK    X

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz  wszelkie pomocne odniesienia   

Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006

V.2) Data wysłania ogłoszenia   17/01/2006  


ZAŁĄCZNIK A

1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Nazwa

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Adres

 

Kod pocztowy

Miejscowość

 

Województwo

Telefon

 

Faks

Poczta elektroniczna (e-mail)

Adres internetowy (URL)

 

1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

 

Nazwa

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

 

Adres

 

Kod pocztowy

Miejscowość

 

Województwo

Telefon

 

Faks

Poczta elektroniczna (e-mail)

Adres internetowy (URL)

1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Nazwa

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

 

Adres

 

Kod pocztowy

Miejscowość

 

Województwo

Telefon

 

Faks

Poczta elektroniczna (e-mail)

 

Adres internetowy (URL)


Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Trasy Rowerowe Gminy Śmigiel Ciepłe Mieszkanie Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych