Remont Domu Wiejskiego w Starym Bojanowie wraz z wyposażeniem oraz urządzeniem parkingu i placu zaba
. | Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x Dostawy Usługi | Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Gmina Śmigiel | Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Blandyna Pella
|
Adres Pl. Wojska Polskiego 6
| Kod pocztowy 64 - 030 |
Miejscowość Śmigiel
| Województwo wielkopolskie |
Telefon (065) 5180 003
| Faks (065) 5189 823 |
Poczta elektroniczna (e-mail) budsmigiel@poczta.onet.pl
| Adres internetowy (URL) www.smigiel.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Remont Domu Wiejskiego w Starym Bojanowie wraz z wyposażeniem oraz urządzeniem parkingu i placu zabaw dla dzieci
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Projekt obejmuje remont obiektu Domu Wiejskiego, budowę parkingu, budowę placu zabaw, zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz zakup wyposażenia do świetlicy.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Stare Bojanowo ul. Główna 34a
II.1.5) Nomenklatura
| II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot | 45.21.20.00-6 |
Dodatkowe przedmioty |
45.11.10.00-8 45.22.33.00-9 45.11.27.23-9 36.10.00.00-2 |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Zakres zamówienia obejmuje:
1. W budynku Domu Wiejskiego: roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne , ocieplenie stropodachu o powierzchni 703,25 m², wymianę stolarki okiennej – 53 szt. oraz drzwiowej – 6 szt., odnowienie elewacji budynku – 991,98 m², wymianę grzejników c.o.; 2. Budowę parkingu ; 3. Budowę placu zabaw; 4. Zagospodarowanie terenu wokół budynku; 5. Zakup wyposażenia do świetlicy (stoły – 20 szt., krzesła – 80 szt.)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 5 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia //
(dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
5 000,-
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 30 % ceny zadania, 2) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie osiągnęli obroty w robotach budowlanych w wysokości minimum po 1 mln zł rocznie, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł., 4) dysponują minimum jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, 6) wniosą wadium w wymaganej formie i w obowiązującym terminie, 7) udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona przez Komisję Przetargową wg zasady spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP | Nr poz. z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. __________________________________________________ - ____ %
2. __________________________________________________ - ____ %
3. __________________________________________________ - ____ %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 13/03/2006
Cena (o ile dotyczy) 56,-
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
13/03/2006
Godzina 10:00
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 13/03/2006 Godzina 10:30
Miejsce Śmigiel, Pl. Wojska Polskiego 6, pokój nr 14
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE TAK X
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006
V.2) Data wysłania ogłoszenia 17/01/2006
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa
| Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres
| Kod pocztowy |
Miejscowość
| Województwo |
Telefon
| Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) | Adres internetowy (URL) |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Nazwa | Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
|
Adres
| Kod pocztowy |
Miejscowość
| Województwo |
Telefon
| Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) | Adres internetowy (URL) |
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Nazwa
| Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
|
Adres
| Kod pocztowy |
Miejscowość
| Województwo |
Telefon
| Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail)
| Adres internetowy (URL) |