Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy istniejącym budynku szkolnym w Starej Przysiec
| .Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x Dostawy Usługi | Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Urząd Miejski Śmigla
| Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Blandyna Pella |
Adres Pl. Wojska Polskiego 6
| Kod pocztowy 64 - 030 |
Miejscowość Śmigiel
| Województwo wielkopolskie |
Telefon (065) 5180 003
| Faks (065) 5189 823 |
Poczta elektroniczna (e-mail) budownictwo@smigiel.pl
| Adres internetowy (URL) www.smigiel.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy istniejącym budynku szkolnym w Starej Przysiece Drugiej
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Projekt obejmuje budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym o parametrach: powierzchnia zabudowy – 710 m², powierzchnia użytkowa – 593,40 m², kubatura – 4 930 m ³, powierzchnia całkowita – 660 m²
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Stara Przysieka Druga
II.1.5) Nomenklatura
| II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot | 45.21.22.22-8 |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Konstrukcja projektowanego obiektu szkieletowa, elementami nośnymi będą słupy stalowe z ramownicami dwuspadowymi. Rozstaw słupów ścian podłużnych 6,00 m. Projektowany dach nad łącznikiem jednospadowy.
Główną częścią obiektu jest sala gimnastyczna o rozpiętości 18,50 m i długości 24,00 m. W łączniku pomiędzy istniejącą szkołą a projektowaną salą gimnastyczną będą zlokalizowane: zaplecze socjalne, hol wejściowy, pokój nauczyciela, szatnie, natryskownie oraz magazyn sprzętu sportowego.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 7 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
15 000,-
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 40 % ceny zadania inwestycyjnego, 2) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie osiągnęli obroty w wysokości minimum po 3 mln zł rocznie, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł., 4) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (sala gimnastyczna lub temu podobny obiekt o kubaturze minimum – 4 000 m³), 5) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót nad pracami określonymi w dokumentacji projektowej, 6) wniosą wadium w wymaganej formie i w obowiązującym terminie, 7) udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonany obiekt budowlany.
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona przez Komisję Przetargową wg zasady spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony x
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP | Nr poz. z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. ______________________________________________ - ____ %
2. ______________________________________________ - ____ %
3. _______________________________________________ - ____ %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 28/02/2006
Cena (o ile dotyczy) 217,- zł
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
28/02/2006
Godzina 10:00
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 28/02/2006 Godzina 10:30
Miejsce Śmigiel, Pl. Wojska Polskiego 6, pokój nr 14
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia__________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
V.2) Data wysłania ogłoszenia 06/01/2006
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa
| Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres
| Kod pocztowy |
Miejscowość
| Województwo |
Telefon
| Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail)
| Adres internetowy (URL) |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Nazwa
| Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres
| Kod pocztowy |
Miejscowość
| Województwo |
Telefon
| Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail)
| Adres internetowy (URL) |
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Nazwa
| Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres
| Kod pocztowy |
Miejscowość
| Województwo |
Telefon
| Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail)
| Adres internetowy (URL) |