FORMULARZ ZP-200 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane Dostawy Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Nazwa | Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów | Urząd Miejski Śmigla | Pella Blandyna | Adres | Kod pocztowy | pl. Wojska Polskiego 6 | 64-030 | Miejscowość | Województwo | Śmigiel | wielkopolskie | Telefon | Faks | (065) 5 180 003 | (065) 5 189 823 | Poczta elektroniczna (e-mail) | Adres internetowy (URL) | budownictwo@smigiel.pl | www.smigiel.pl |
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
Taki jak w pkt. 1.1
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Taki jak w pkt. 1.1
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Taki jak w pkt. 1.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Nietążkowo
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Projekt obejmuje budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacyjnych, rurociągu tłocznego, pompowni ścieków, stacji zlewnej ścieków dowożonych
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
wieś Nietążkowo
II.1.5) NOMENKLATURA
| II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień | II.1.5.2) Inna nomenklatura | | (CPV) | | Główny przedmiot | 45.23.24.10-9 | | Dodatkowe przedmioty | 45.23.24.23-3 | | | | | | | | | | |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Zakres rzeczowy zamówienia: grawitacyjna kanalizacja sanitarna - 1.021 m; przyłącza kanalizacyjne - 15 szt; rurociąg tłoczny - 558 m; pompownia ścieków -1 szt, stacja ścieków dowożonych -1 szt
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data rozpoczęcia 28/12/2004 i/ lub zakonczena 31/07/2005
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
5000,- zł
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do sfinansowania całego zadania , 2) są ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę o podobnym zakresie rodzajowym i wartościowym jak w nieniejszym zamówieniu, 4) dysponują osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót (do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej), przy czym osoba ta będzie członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Architektury, 5) w przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania i wspólnie spełniali warunki określone w pkt 1-4, 6) udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, 7) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31.07.2005 r. za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr poz. z
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
A) Najniższa cena
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do: 04/12/2004
Cena: 96.00
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 10/12/2004
Godzina: 10:00 IV.3.3) Termin związania ofertą
60 dni od ostatecznegoterminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 10/12/2004 Godzina: 10:30
Miejsce: Urząd Miejski Śmigla, 64-030 Śmigiel Pl. Wojska Polskiego 6, pokój nr 14
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE?
Tak Projekt będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (ERDF) w ramach ZPORR, Priorytet 3, Działanie 3.1 |