Nabór na asystenta osoby niepełnosprawnej
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kościańska 1
64-030 Śmigiel
OGŁASZA NABÓR
NA ASYSTENTÓW OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kościańska 1
64-030 Śmigiel
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- Zatrudnienie asystentów osoby niepełnosprawnej – Projekt „Tęcza” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zatrudnienie asystentów osoby niepełnosprawnej dla 2 osób niepełnosprawnych, którzy są zagrożeni wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Śmigiel.
Asystenci obejmą opieką 2 osoby niepełnosprawne. Każda osoba niepełnosprawna otrzyma 24 godziny wsparcia miesięcznie.
W cenie za 1 miesiąc pracy musi być uwzględniony dojazd do uczestników projektu na terenie gminy Śmigiel oraz przejazdy z osobą niepełnosprawną max. 50 km w miesiącu na uczestnika
Przewidywana forma zatrudnienia: umowa zlecenie.
Czas realizacji: od sierpnia 2017r. do sierpnia 2018r. ( 12 miesięcy)
2. Wymagania dotyczące AON:
- ukończona roczna szkoła policealna w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej,
- minimum roczne doświadczenie w pracy z osobą z niepełnosprawnością,
lub
- wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi w charakterze terapeuty lub instruktora
oraz dla wszystkich
- ukończony kurs pierwszej Pomocy przedmedycznej poświadczonego imiennym zaświadczeniem, (nie jest warunkiem koniecznym)
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość używania własnego samochodu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- wsparcie osób z niepełnosprawnościami w wykonaniu podstawowych czynności dnia codziennego,
- pomoc w nawiązaniu kontaktów społecznych i organizowaniu czasu wolnego,
- wykonanie lub pomaganie wykonać osobie niepełnosprawnej takich czynności, które ta osoba by wykonała będąc osobą sprawną zastępując mu jego dysfunkcje,
- pomoc w uzyskaniu większej samodzielności poprzez pobudzenie aktywności i mobilizowanie do większej samodzielności życiowej osoby niepełnosprawnej,
- dążenie do usunięcia barier społecznych i psychologicznych,
- pomoc w innych potrzebach, które zgłosi beneficjent projektu,
- współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Śmiglu,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze świadczeniem usług w formie dziennika usług asystenckich.
- Oferta musi zawierać dokumenty:
- Formularz ofertowy – zał. Nr 1;
- Oświadczenie wykonawcy o łącznym zaangażowaniu zawodowym asystenta oraz zobowiązanie do sporządzenia przez asystenta protokołu wykonania zadań – zał. Nr 2
- Dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy (np. referencje);
- Kserokopie zaświadczenia ukończenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej.
5. Kryteria oceny oferty:
a) cena 60%
punkty w kryterium ceny zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Cena =(Cena najtańszej ofert/cena badanej oferty)x100x60%
b) doświadczenie: (1 miesiąc – 1 pkt., maks. 30 pkt.)
12 miesięcy – 12 pkt.
13 miesięcy – 13 pkt.
14 miesięcy – 14 pkt.
……………
20 miesięcy – 20 pkt.
21 miesięcy – 21 pkt.
22 miesiące – 22 pkt.
…………..
30 miesięcy – 30 pkt.
Minimalne dopuszczalne doświadczenie to 12 miesięcy, jeżeli wykonawca w ofercie poda doświadczenie 30 miesięcy i dłuższe otrzyma w tym kryterium 30 pkt.
c) dodatkowo można uzyskać punkty za ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej – 10 pkt.
6. Miejsce i termin składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie : „Dotyczy naboru na stanowisko: Asystent osoby niepełnosprawnej” należy składać osobiście w Punkcie Informacyjnym Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu, lub przesłać na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Śmiglu
ul. Kościańska 1
64-030 Śmigiel
Termin składania dokumentów upływa 23 sierpnia 2017 roku o godz. 15.00, przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu (przedłużenie naboru)
- Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Inne informacje:
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Śmigla
Śmigiel, 25.07.2017 r.