Nabór na stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim Śmigla
BURMISTRZ ŚMIGLA ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i ich realizacji w Wydziale Infrastruktury
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
I. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i ich realizacji
II. Wymagania niezbędne:
● posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego;
● posiadanie obywatelstwa polskiego;
● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
● posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy w projektach inwestycyjnych dofinansowywanych z Unii
Europejskiej;
- ● znajomość regulacji krajowych i unijnych w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze
środków europejskich;
● doświadczenie w kierowaniu projektami finansowymi ze środków budżetu Unii Europejskiej (min. 3 lata
doświadczenia);
● doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków krajowych i unijnych (min. 3 lata
doświadczenia)
● znajomość prawa zamówień publicznych
● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
● posiadanie nieposzlakowanej opinii;
● umiejętności organizacyjne;
● umiejętność pisania i redagowania tekstów;
● komunikatywność i otwartość;
● duża samodzielność, kreatywność;
● dobra obsługa komputera (m.in. : program Word, Excel obsługa Internetu )
● umiejętność pracy w zespole;
III. Wymagania dodatkowe:
● zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy;
● doświadczenie w pozyskiwaniu projektów unijnych;
● dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność;
● umiejętność pracy w zespole oraz skuteczna komunikacja;
● odporność na stres.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- analiza możliwości dofinansowania projektów z programów unijnych;
- monitorowanie terminów i rodzajów naborów wniosków;
- doradztwo w sprawach projektów;
- przygotowywanie aplikacji, w tym wszystkich niezbędnych dokumentów, kosztorysów, harmonogramów;
- ocena formalnych i technicznych możliwości realizacji projektów oraz ocena formalna dokumentacji projektowej;
- kompleksowy nadzór nad składaniem wniosków, wdrażaniem i rozliczaniem projektów, w tym monitorowanie rzeczowej realizacji projektów i utrzymania wskaźników efektów w okresie trwałości.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat
VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
5) oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922),.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 stycznia 2017 roku w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i ich realizacji- nie otwierać ”:
a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
2) Kandydaci , którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do
dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
(www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla.
4) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem
poczty.
Śmigiel, 13 stycznia 2017 r.
Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak