Zaproszenie na turniej
Burmistrz Śmigla,
Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu
zapraszają
amatorskie drużyny do udziału
w
TURNIEJU PIŁKARSKIM MĘŻCZYZN NIEZRZESZONYCH
„POWITANIE LATA”
O PUCHAR
BURMISTRZA ŚMIGLA
ŚMIGIEL, 26 CZERWCA 2016 (NIEDZIELA).
Zgłoszenia telefonicznie od dnia 17.06.16 r. tel. 65 5189 334.
REGULAMIN
TURNIEJU PIŁKARSKIEGO MĘŻCZYZN NIEZRZESZONYCH
„Powitanie lata” o puchar Burmistrza Śmigla
ŚMIGIEL, 26 czerwca 2016
I Termin i miejsce:
- 1. 26 czerwca 2016 r. (niedziela) boisko „ORLIK” w Śmiglu - godz. 12:00
- Odprawa kapitanów drużyn i losowanie godz. 11:45
II Zgłoszenia:
Organizator przyjmie zgłoszenia od dnia 17.06.2016 r., od godz.. 8:00 w ilości sześciu drużyn maksymalnie (decyduje kolejność zgłoszeń). Miejsce zgłoszeń: Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu, ul. Kościuszki 20.
W pierwszej kolejności przyjmowane są zgłoszenia przedstawicieli drużyn, którzy stawili się w siedzibie organizatora a w drugiej kolejności zgłoszenia telefoniczne.
Prawo startu w drużynie mają tylko te osoby, które zostały wpisane na listę startową do momentu otwarcia imprezy.
III Wpisowe:
Wpisowe wynosi 70 zł od drużyny (za 6 osób). Jeżeli drużyna będzie miała
więcej jak 6 osób, wtedy musi dopłacić za każdego następnego zawodnika
po 12 zł.
Drużyna, która nie dokona wpłaty w wyznaczonym terminie, nie będzie mogła wziąć udziału w turnieju.
Drużynie, która dokona wpłaty a nie stawi się na turniej nie przysługuje prawo zwrotu wpłaconej kwoty.
IV Organizator zapewnia:
a) wszystkim drużynom biorącym udział w turnieju zapewniamy bony żywnościowe do zrealizowania w stoisku gastronomicznym przy „Orliku”
b) drużyna zwycięska otrzyma puchar i dyplom
c) pozostałe drużyny otrzymają statuetki i dyplomy
V Szczegóły dotyczące turnieju:
- Drużyna składa się minimum z 6 zawodników, a maksimum 10 zawodników. Na boisku w trakcie meczu drużynę reprezentuje 5 zawodników w polu + bramkarz. Zawodnicy zmieniają się systemem hokejowym (w strefie zmian) za zgodą sędziego.
- Obowiązuje obuwie lekkie, tj. trampki, adidasy, względnie tzw. zimówki
- Nie obowiązuje przepis o pozycji „spalonej”
- Rzuty karne wykonujemy z linii pola karnego.
- W rozgrywkach obowiązywał będzie niniejszy regulamin a kwestie sporne rozstrzygać będzie komisja w 3-osobowym składzie (2 sędziów oraz organizator), po zakończonym meczu kwestie sporne zgłaszać może tylko opiekun drużyny.
- Mecz będzie trwał 2 x 15 min
- System rozgrywania turnieju, przy ilości startujących sześciu drużyn:
drużyny grają systemem każdy z każdym w eliminacjach grupowych (losowanie przed turniejem o godz. 11:45)
Finał „C” o miejsca V – VI grają drużyny, które zajęły 3 miejsca w eliminacjach grupowych.
Finał „B” o miejsca III – IV grają drużyny, które zajęły 2 miejsca w eliminacjach grupowych.
Finał „A” o miejsca I – II grają drużyny, które zajęły 1 miejsca w eliminacjach grupowych.
- Jeśli zgłosi się mniej niż 6 drużyn system rozgrywek ulegnie zmianie
- Kary dyscyplinarne
od 2 do 10 minut oraz wykluczenie z meczu (powyższe kary dotyczą tylko danego meczu)
Turniej rozgrywany jest na terenie kompleksu boisk „Orlik”, gdzie przychodzą kibice, w tym bardzo dużo dzieci i młodzieży. W związku z powyższym za używanie wulgarnych słów oraz za agresywne zachowanie zawodników w czasie trwania turnieju drużyna może zostać zdyskwalifikowana jak również wykluczona z następnych turniejów
- System punktacji:
- wygrany mecz 3 pkt
- remis 1 pkt
- przegrany mecz – 0 pkt
- W przypadku nie rozstrzygnięcia meczu finałowego, w regulaminowym czasie gry
- rzuty karne seria po 5 rzutów, jeżeli to nie da rozstrzygnięcia to rzuty karne do skutku.
11. O miejscu końcowym w eliminacjach decyduje kolejno:
- suma zdobytych punktów dużych,
- suma zdobytych bramek,
- plusowa różnica bramek,
- wynik meczu pomiędzy zainteresowanymi drużynami,
- seria rzutów karnych (po 3 rzuty)
- rzuty karne pojedyncze (do skutku),
- Każdy z uczestników turnieju podpisując się na liście startowej oświadcza że bierze udział w imprezie rekreacyjno – sportowej na własną odpowiedzialność i jest świadomy uczestnictwa w niej i startuje wyłącznie na własne ryzyko. Jednocześnie oświadcza że nie ma żadnych przeciwskazań zdrowotnych do uczestniczenia w tego typu zawodach.
13. Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do organizatora turnieju.
14. W trakcie turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych. Drużyna, która w swoim składzie będzie miała osobę pod wpływem alkoholu, zostanie zdyskwalifikowana. Jednocześnie nie będzie zapraszana na turnieje organizowane przez OKFiR Śmigiel
- Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do organizatora turnieju.
Organizator: OKFiR Śmigiel