Ogłoszenie Burmistrza Śmigla w sprawie rozpoczęcia konsultacji z organizacjami pozarządowymi
BURMISTRZ ŚMIGLA
zaprasza
wszystkie zainteresowane organizacje pozarządowe
do wzięcia udziału w konsultacjach
„PROJEKTU PROGRAMU WSPÓŁPRACY
GMINY ŚMIGIEL Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA ROK 2017”
Konsultacje trwają od 15 września do 3 października 2016 roku.
Treść do projektu zmiany programu można pobrać poniżej oraz jest dostępna bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla przy pl. Wojska Polskiego 6 w pok. nr 21 na I piętrze.
Opinie do projektu programu współpracy na 2017 rok należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 3 października 2016 roku na:
· adres poczty elektronicznej mmajer@smigiel.pl
· numer faksu 65 518-98-23,
· adres siedziby Urzędu Miejskiego Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
Ponadto, 20 września br. o godzinie 16:00 w Sali sesyjnej Urzędu Miejskiego Śmigla odbędzie się spotkanie ws. omówienia programu współpracy.
Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak