Turniej w "Bubble Football"
Burmistrz Śmigla oraz Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu zapraszają chętne drużyny do zapisów na turniej w "Bubble Football", który odbędzie się w sobotę 30 lipca o godzinie 16:00 na śmigielskim orliku. Liczba miejsc ograniczona!
Regulamin
Turniej „Bubble Football”
Boiska „Orlik”, 30.07.2016 r.
1. Organizatorem turnieju są Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu, Gmina Śmigiel oraz AMBED.
2. Turniej rozgrywany w formie bubble football na zasadach piłki halowej.
3. Turniej przeznaczony jest dla osób, które ukończyły minimum 16 lat.
4. Miejsce i czas rozgrywek:
Sobota 30.07.2016 r., godz. 16:00 - kompleks boisk „Orlik” w Śmiglu
15:50 – losowanie grup
16:00 - rozpoczęcie rozgrywek grupowych
18:00 – mecz finałowy
II. Zgłaszanie drużyn
1. Każda drużyna wyznacza osobę (kierownika drużyny) do kontaktów
z organizatorem.
2. Zapisy przyjmuje Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu do dnia 27.07.2016 r. pod numerem telefonu +48 65 5189 334.
3. Udział w turnieju weźmie maksymalnie 8 drużyn. Decyduje kolejność zgłoszeń.
4. Jedna drużyna może zgłosić maksymalnie siedmiu zawodników.
III. System rozgrywek
1. Turniej zostanie rozegrany w dwóch grupach w systemie „każdy z każdym”. Zwycięzcy z poszczególnych grup zmierzą się w meczu finałowym.
IV. Przepisy gry
1. Drużyna powinna składać się maksymalnie z 5 zawodników.
2. Podczas meczu nie można dokonywać zmian w składzie.
3. Zawodnicy wykorzystują do gry piłki „bubble” dostarczone przez organizatora.
4. W przypadku otrzymania żółtej kartki zawodnik schodzi na 1 minutę.
5. Rozpoczęcie gry na gwizdek. W tym czasie obie drużyny znajdują się przy swojej bramce.
6. Przepisy o spalonym nie obowiązują.
7. Rzut rożny obowiązuje jak w piłce halowej.
8. Zabrania się deptania, skakania po zawodniku który upadł (czerwona kartka).
9. Otrzymanie czerwonej kartki usuwa zawodnika z boiska, drużyna gra w osłabieniu do końca meczu.
V. Przepisy końcowe.
1. Zawodnicy uczestniczący w turnieju ubezpieczają się we własnym zakresie.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe podczas turnieju i za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
3. Za usterki stwierdzone w szatniach odpowiedzialność ponoszą drużyny.
4. Zabrania się wnoszenia na teren obiektu rozgrywania turnieju napojów alkoholowych oraz palenia papierosów.
5. Prawo interpretacji Regulaminu przysługuje organizatorowi.
6. O wszystkich innych sprawach związanych z przeprowadzeniem turnieju, a nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyduje organizator.