Zawiadomienie o XIII sesji Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
w czwartek 19 grudnia 2024 r. o godz. 12:00 w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego Śmigla odbędzie się XIII sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
8. Wręczenie dokumentów potwierdzających przyznanie nagród Stowarzyszenia Oświatowego im. Dezyderego Chłapowskiego.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Śmigiel na lata 2025-2035.
2) uchwalenia budżetu gminy Śmigiel na 2025 rok:
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
c) odczytanie opinii komisji stałych Rady przez jej Przewodniczących lub wyznaczonych członków komisji,
d) przedstawienie stanowiska Burmistrza do wniosków zawartych w opiniach komisji stałych,
e) odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem sesji przez radnych i nie uwzględnionych w projekcie budżetu,
f) przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały,
g) dyskusja nad projektem budżetu,
h) głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Burmistrza,
i) głosowanie wniosków komisji stałych Rady nie uwzględnionych przez Burmistrza w autopoprawce oraz pozostałych zgłoszonych wniosków,
j) głosowanie uchwały.
10. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
11. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski