Zawiadomienie o XVII sesji Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r., poz. 1465 ze zm.), na wniosek Burmistrza Śmigla FN.0006.3.2025.EM z dnia 10 marca 2025 r. zwołuję XVII sesję Rady Miejskiej Śmigla.
Sesja odbędzie się w piątek 14 marca 2025 roku o godz. 14:00 w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego Śmigla.
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Podjęcie uchwały:
1) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Śmigiel na 2025 rok.
2) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie na okres 6 lat umowy najmu lokalu użytkowego, położonego w Śmiglu przy ul. Skarzyńskiego 6.
4. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski