Zawiadomienie - II sesja Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
w piątek 30 listopada 2018 r. o godz. 16:00 w sali sesyjnej Rady, w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się II sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
8. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej,
2) w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
3) w sprawie powołania Komisji Finansowo –Gospodarczej,
4) w sprawie powołania Komisji Spraw Społecznych,
5) w sprawie powołania Komisji Planowania i Rozwoju,
6) w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska.
7) w sprawie upoważnienia Wiceprzewodniczącego Rady do dokonywania czynności wskazania zadania będącego podróżą służbową wobec Przewodniczącego Rady Miejskiej Śmigla,
8) w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Śmigla,
9) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2018,
10) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018 – 2027.
9. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
10. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania.
11. Wolne głosy i informacje.
12. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski