XXVI sesja Rady Miejskiej Śmigla
Zawiadomienie o XXVI sesji Rady Miejskiej Śmigla, która odbędzie się w środę 26 września 2012 r. o godz. 16.00 w sali sesyjnej Rady, w Urzędzie Miejskim Śmigla.
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej Śmigla.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Sprawozdania z pracy Komisji Rady Miejskiej Śmigla:
– Rewizyjnej
– Finansowo–Gospodarczej
– Spraw Społecznych
– Planowania i Rozwoju
– Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska
8. Zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli.
9. Podjęcie uchwał:
1) sprawie podziału Gminy Śmigiel na okręgi wyborcze w wyborach do Rady Gminy
2) w sprawie określenia warunków i trybu finansowania zadania własnego Gminy Śmigiel w zakresie sprzyjania rozwojowi sportu
3) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Nietążkowie,
4) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Starym Bojanowie,
5) w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia pomocy społecznej w zakresie zadań własnych,
6) w sprawie określenia zasad odpłatności za świadczenia przyznane w zakresie dożywiania
7) w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Śmigiel w latach 2012-2017
10. Odpowiedzi na zapytania.
11. Wolne głosy i wnioski.
12. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski