Zawiadomienie: XXV sesja Rady Miejskiej
w czwartek 30 sierpnia 2012 r. o godz. 16.00 w sali sesyjnej Rady,
w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się XXV sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej Śmigla.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących zarządów osiedli.
8. Podjęcie uchwał:
1) zmieniająca uchwałę nr XIII/123/11 z dnia 27 października 2011 w sprawie: uchwalenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych.
2) w sprawie: zmian w budżecie Gminy Śmigiel na rok 2012
3) w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/95/11 z dnia 25 sierpnia 2011 r. w sprawie ustalenia w Śmiglu Strefy Płatnego Parkowania, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania
9. Odpowiedzi na zapytania.
10. Wolne głosy i wnioski.
11. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski