XIV sesja Rady Miejskiej Śmigla
ZAWIADOMIENIE
w czwartek 24 listopada 2011 r. o godz. 16.00 w sali sesyjnej Rady,
w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się XIV sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miejskiej Śmigla.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
7. Informacja Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej na placu targowym w Śmiglu.
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Śmigiel w roku szkolnym 2010/2011.
9. Zapytania radnych, sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
10. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w obrębie wsi Morownica,
2) w sprawie uchwalenia zasad udzielania i rozliczania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy na realizację przedsięwzięć polegających na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Śmigiel, na lata 2012-2015,
3) w sprawie uchwalenia zasad udzielania i rozliczania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy na realizację przedsięwzięć polegających na usuwaniu odpadów powstałych przy likwidacji azbestu z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie gminy Śmigiel, na lata 2012-2015,
4) w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków,
5) w sprawie dopłat do taryfowej grupy odbiorców usług w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków,
6) w sprawie zmiany uchwały Nr V/42/2003 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 27 lutego 2003 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Śmigiel.
11. Odpowiedzi na zapytania.
12. Wolne głosy i wnioski.
13. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski