XLVI sesja Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
w czwartek 24 maja 2018 r. o godz.16:00 w sali sesyjnej Rady, w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się XLVI sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XLV sesji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi za rok 2017 r.
8. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu za 2017 rok.
9. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za 2017 rok.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
12. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2018,
2) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2018 -2027,
3) w sprawie udzielenia dotacji celowej z budżetu Gminy Śmigiel na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, nie stanowiących własności gminy.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
14. Odpowiedzi na zapytania
15. Wolne głosy i wnioski.
16. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski